Encara que costi de creure la noia que veureu al video està generada completament per ordinador. És una tecnologia de l'empresa Image metrics i se suposa que s'implementarà en un futur no gaire llunyà, substituint a la ja mítica captura de moviments. El control sobre el moviment és total, al nivell píxel, així que qualsevol moviment dels musculs de la cara, per petit que sigui, és calcat a la realitat. Sembla que és el principi per superar el problema de l'Uncanny Valley, que és aquella sensació desagradable que es produeix quan veiem alguna cosa semblant a un humà però que clarament no ho és. Diuen que aquesta barrera es superarà definitivament l'any 2020, suposo que amb la PS5 i la Xbox 1080 XD
Nintendo ho aconseguirà el 2100 amb la Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii i per fi els casuals tindran gràfics realistes pels seus jocs de bolos, petanca i pilota basca.
Nintendo ho aconseguirà el 2100 amb la Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii i per fi els casuals tindran gràfics realistes pels seus jocs de bolos, petanca i pilota basca.
Aquí teniu l'article complet amb més informació
2 comentaris:
Jooooooooooooddddddddddddeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr XDDDDDDDD
Els felicito ja d'entreda espero k akest motor grafic es porti aviat en les noves generacions de pc's i consoles, sens dubte una gran novetat per tots els k ens agrada per sobre de tot els grafics en els jocs; cosa k no podrem mai dir del les futures wii'ssss XDDDDD
Sense resentiments pels casuals XDDDDD
és molt espectacular, ara em venen coses al cap que em fan riure. recordeu la peli de final fantasy? haha bueno he de dir que molt però que MOLT malament els programadors per fotre una tia tan lletja. podrien haber creat una playmate :)
Publica un comentari a l'entrada