dissabte, 10 de gener del 2009

Com jugar al Sonic i no agafar anells

Els jocs han canviat, i això és bo, però hi ha coses que en molts casos s'han perdut. Un exemple és la rejugabilitat. Quan erem joves i teníem una consola (jo tenia la Mega Drive) era difícil aconseguir jocs, eren caríssims i convèncer els pares costava unes bones notes i fer-se el llit. Els que no tenies els havies d'aconseguir a partir de préstecs d'amics o intercanvis. De fet, jo només vaig tenir 4 jocs (Sonic 1 i 2, Tazmania i Green Dog) i els vaig jugar infinites vegades.

El que molava era posar-se objectius diversos, fer molts punts, agafar moltes vides, anar molt de pressa o el que fos. De fet, d'aquella època recordo tardes en les que em vaig passar el Sonic 2 (el millor dels que tenia) 3 i 4 vegades, fent coses diferents.

Doncs tot aquest rotllu per arribar al següent vídeo: com passar-se les tre primeres fases del Sonic 2 sense agafar cap anell. No és fàcil, i no només perquè et puguin matar, sinó perquè hi ha anells que estan al mig, sinó, mireu la maniobra per no agafar-ne uns just quan passa un minut de vídeo.



La veritat és que mola, i ara sigueu sincers, intentarieu fer una cosa semblant amb el Crysis? Jo potser intentaré passar-me'l sense disparar ;)

3 comentaris:

Gotcha ha dit...

No vull saber les vegades que haurà jugat per aconseguir això. Ara mateix han solucionat el tema aquest de fer coses paranoiques amb els logros, sobretot amb alguns de raríssims i pensats només per autèntics viciats en un únic joc, de debò que alguns són per parar boig, així sí que es treu suc a un joc xD

Anònim ha dit...

Estaria bé extendre això dels logros a altres jocs, el que passa és que segur que alguns no ho permeten.

Em refereixo a que hi ha jocs molt lineals i no hi ha res més a fer que l'objectiu principal del joc.

Godanu ha dit...

Quin gran joc... i un gran invent els logros per tornar a exprimir els jocs al màxim com abans.