divendres, 18 de setembre del 2009

H.E.R.O

Ja que parlem de MSX, ja se que no es el joc mes popular de la dècada ni del segle, però diria que va ser dels primers que vaig jugar i em va encantar!!!
Joc súper complert del 84 o així de la mítica ACTIVISION.

Ets aquesta paio k porta unes hèlices d’helicòpter a la motxilla, pots volar i es tracta de passar de fase a base de matar penya amb el teu raig laser dels ulls (casc) i de fotre dinamita pels "puestus", per obrin-t’he camí... pot existir un argument millor?

Kina merevella!!!





PD: Que tornin les cintes de cassete!!!

7 comentaris:

Wavedrive ha dit...

i tant! activision feia una pila de jocs en cinta. molts eren versions de recreatives de sega com afterburner o altered beast.

Per desgracia aquest joc mai el vaig disfrutar.

el hero aquest es mou a la velocitat del raig, mencanten els lasers del casc.

Gloin ha dit...

Si si, és un joc Brutal i cal que en busquem l'emulador per pc!

The Anvil of Crom ha dit...

XDDDDD
Bestial! A tota llet matant aranyes amb el làser i volant amb un helicòpter de butxaca. I a sobre no li afecten les bombes que li exploten al costat!

Estic amb Gloin, cal l'emulador per PC!

Godanu ha dit...

Digueu-me friki però us haig de confesar que no ens cal emulador: tinc l'MSX que encara em funciona amb el HERO original en cassette (només ens falta el reproductor de cassette que el vaig espatllar)

Gloin ha dit...

aaaaarggggg argggggggg......... estic hiperventilant.... godanu et vols casar amb mi?

Aixó es un luxe.... possiblement ets l'home mes desitjat del planeta....

Godanu ha dit...

Jo tb t'estimo. XDDDD Et diria tots els jocs que tinc que encara funcionen juntament amb alguns joysticks de l'època però si només et dic que també tinc el "cartucho" original del F1-Spirit encara m'estimaràs molt més....XD Ho sé, sóc un friki privilegiat ;P

Gloin ha dit...

Quin dia tens lliure, que em sembla que tinc uns "walkman" i amb uns "apanyus" segur que fem que funcioni el MSX!!! Força Classics!!!
Joysticks de la epoca.... DEU MEU, aixó t'ho vindràsn a buscar algún dia del museu nacional de la joguina de Catalunya!! Que ja no en queden!!!