diumenge, 23 de novembre del 2008

Bugs fotbolistics VOL II

Després de veure l’èxit de la primera part d’aquest post, m’he decidit per fer-ne una segona part, però una miqueta més real.

En aquest cas però, no hi haurà gent que s’enfonsi dins la herba del camp, però s’aniran penjant escenes igualment divertides i còmiques.... :P

Per començar, farem un inici demolidor... un post amb tot allò referent al fascinant món de l'esPORC del futbol:

No cal dir que el més gran representant és el gran Eric Cantona, tant bo com malparit!!

Per tant res millor que començar amb la seva més gran actuació, evidentment dins d’un camp de futbol!!!

F.A. CUP del 96:



Realment el tiu es cabrón, cabrón, però no només ha esdevingut una llegenda dels red devils i del futbol mundial per la seva mala llet, aquí un deixo una petitíssima mostra de la seva capacitat i talent!!!




En segona posició i no massa lluny del sempre apreciat i mític Cantona, tenim al més gran dels fills de puta del futbol mundial, és l'antifutbol fet jugador, evidentment és Italià!!

Suposo que no cal recordar el famós incident amb en Zidane... a mi em va fer molta gràcia, perquè sempre he estat fan d'italia i mai de França, però buscant el currículum del paio aquest, veiem que te una carrera realment impressionant.
Veient tot el vídeo, entendreu per que el poso en segona posició, ja que no te la classe d’en Cantona i no mereix ser el number 1. Aquest número sempre queda reservat als mes grans!!




Aquest no te millors jugades, ningú les ha trobat mai!!!

3 comentaris:

Wavedrive ha dit...

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
em moro em moro!! sempre que veig la imatge de l'argelí donant el cop de cap em pixo xD
soc fan a mort de Materazzi i llàstima que esta en l'odiat inter, si estigués en la juventus ja m'hauria comprat la seva samarreta.

del cantoná dir que esta sonat. directament. i t'ha faltat posar un altre sonat i warro: Paul Gascoine.

M'encanta aquest tipus de fútbol. Per això vaig amb el sevilla! (tot i ke ara sense el alves han perdut molt).

Gotcha ha dit...

El cop de cap de Zidane és de lo més surrealista que s'ha vist mai en un partit de futbol i més tenint en compte el context, el tio expulsat sortint amb la copa al costat és un moment simplement épic xD
El Cantona tenia cara de Holligan i d'assassí, quina diferència amb les pintes de bon pavo, sembla un mestre Jedi, però mai oblidarem les seves patades voladores ni el coll de la samarreta pujat. Au revoir!! xDDDD

Godanu ha dit...

Quina delicia de futbol... juntament amb lluita lliure i judo. Esport olímpic ja!!!