diumenge, 28 de desembre del 2008

9

La veritat és que les pel.lícules d'animació 3D fa uns anys que em semblen estancades, no pas per les millores tècniques, que són evidents, sinó per les recurrents temàtiques d'animalons simpàtics i successives seqüeles de baixa qualitat.
Aquest trailer m'ha semblat una bona mostra de que existeixen altres camins i que és possible que aquesta estètica que hem pogut veure en curts d'animació durant molts anys s'apliqui també al cinema comercial.

La pel.lícula està basada en un curt que ja va estar nominat el 2005 dirigida pel seu creador, Shane Acker i com a ganxo fa servir la producció de Tim Burton, ja sabeu com els mola allò de "del director de La novia cadáver y Pesadilla antes de Navidad". Com podeu veure al tràiler també fa servir veus conegudes com a reclam.
Disfruteu el tràiler.

4 comentaris:

Wavedrive ha dit...

quan em parlen de pelis fetes per ordinador em ve a la ment final fantasy XD (la vella, no la del advent children)

Gloin ha dit...

Per començar comentar que te una pinta increiblement bona, i més si el colega Burton hi està fotut pel mig...

La música m'encanta!!! i la imatge es pur Fall out!! Excel.lent!!!

Ja era hora de que els cullons d'animals simpàtics i graciosos morissin i deixin pas al 9 estil de dibuixos!!! XDD

Esperem que la peli no es quedi només en promeses!!

Gloin ha dit...

Pa surt la puta poma???

Gotcha ha dit...

Em sap greu això de la poma, quasi trallo al veure-ho, però és que això era una exclusiva de la web d'Apple en el seu puto format mov, el pitjor invent després de les zones blaves xD