dissabte, 6 de desembre del 2008

Bugs futbolístics super reals!

Quan vaig veure aquest video no podia creure-m'ho; però sí. Era veritat i per tant, no deixa de ser un bug futbolístic real però surrealista total. Us ho dic en serio, no tinc paraules per descriure-ho. Siusplau, mireu-lo i comenteu el que volgeu si és que vosaltres teniu paraules...
Jo només li trobo una explicació: Déu existeix i castiga o premia a la gent. No, ara en serio: l'arbitre està comprat, és un fill de puta i necessita ulleres.



PD: Aquest és el meu "post regal de reis" pel Gloin; perquè sé que aquestes coses li encanten i li indignen tant! XDDDDDD.

3 comentaris:

Wavedrive ha dit...

joder és un piscinazo amb totes les de la llei xD XAFUUUUM!!! El tio es desploma com si l'haguessin fotut un tret en el coll.
donem un vot de confiança a l'arbitre: els jugadors li tapaven la jugada XD

Gotcha ha dit...

És surrealista 100%, m'imagino que l'àrbitre no va sortir viu del camp. Jo crec que va veure el pavo caient i va pitar per inèrcia el molt capullo, és quasi com les targetes que em treuen al FIFA xDDD

Gloin ha dit...

Excel.lent continuació de post de bugs!!

Feia molt de temps que no veia un "piscinazo" tant real!!! Ni en Michael Phelps!!!

M'encanta, realmetn és el millor bug de la història de les piscines.. inclús mes que el penal d'en Guruceta!!

Supos que a aquest tiu li han donat el Oscar al millor actor...