dimarts, 23 de juny del 2009

Pure

No sóc massa aficionat als jocs de conducció, ni als d'esports ni res per l'estil. Sabeu que jugo a l'Starcraft, a minijocs de lògica estúpids i que últimament he enganxat per banda uns quants shooters a lo Crysis, Dead Space o Gears of War. El que passa és que tinc un ordinador molt bonic enganxat a un projector i trobo que hi jugo poc, perquè moure la taula del menjador cada vegada és un pal i no sé jugar amb ratolí i teclat des del sofà. Per això, vaig decidir-me a buscar algun joc de PC per jugar amb mando.

I aquí ve el Pure, un joc de curses en quad per fer cabrioles i uns quants salts. No és que sigui una meravella, però val la pena provar-lo. Et passes una estoneta configurant el quad i fas unes quantes curses ben boges. La conducció és molt senzilla i la única complicació està en fer piruetes a l'aire (hem va costar entendre el procediment per fer-les, no sé si és la traducció però no estava massa ben explicat) per guanyar poder d'acceleració. D'aquesta forma, les curses es centren en intentar fer cabrioles per aconseguir acceleracions, fer els macrosalts adequats (es pot saltar i molt, amb imatges ben espectaculars i panoràmiques brutals) i no fotre's de cap a curva. Els gràfics són molt raonables, els corredors es van embrutant de fang progressivament i la pista cada cop té més rodades, i la música és animada però repetitiva. Llàstima que els temps d'espera són infinits i trenquen una mica la dinàmica.

Proveu-lo si voleu (tampoc és necessari) i em dieu quin altre joc amb mando provo.

3 comentaris:

Gloin ha dit...

Suposo que el joc no es res del altre mon, però estic com tu LLAG, necessito un joc per jugar amb Pad i a sobre k sigui ben fàcil de jugar i molt dinàmic.
A més fa molt que no en surt cap de conducció, i a mi si que m’agraden.
Per tant jo el provaré!!

Salut per als quads saltimbanquis!!

LLAG ha dit...

Jo crec que dona per 4 ratus... l'altre que provaré és el trackmania, del pal però en cotxe. Ja et diré...

Gotcha ha dit...

En Xbox es pot aconseguir per menys de 10€ des de fa temps, però com no es podia jugar a 4 jugadors doncs res. Esperarem al Fuel, Blur i tots els jocs semblants que només tenen una paraula al nom XD