dissabte, 17 de maig del 2008

Red Alert 3

Retorna un clàssic al que vam dedicar moltes hores amb els nostres supermodems de 56Kb: Command and conquer Red alert 3. Segurament torna en un mal moment, no només haurà de lluitar cos a cos contra el totpoderós Starcraft 2, sinó que competeix contra una nova onada de jocs d'estratègia en temps real. No seré jo qui em queixi, perquè m'encanta el gènere, però també se que al final només ens quedem amb 2 o 3 jocs de tota la pila que surten i un d'ells és Starcraft 2, així que la resta s'ho hauran de currar. De moment Red alert 3 és veu gràficament molt polit i està fet amb un motor propi dels nostres amics de EA. Tant l'aigua, com les explosions o els edificis tenen molt detall i a més el motor de físiques està a un nivell impressionant. El joc segueix amb aquell estil retrofuturista i aquesta vegada a part de russos i aliats, també tindrem la presència de l'imperi japonès amb campanya pròpia inclosa. Tornem a tenir unitats per terra, mar i aigua, a part de les clàssiques superarmes. Això sí, em decepciona que ja han dit que no hi haurà tecnologia nuclear. Quina merda, a mi que m'encanten els bolets XD
Aquí us deixo el primer trailer, enjoy.


2 comentaris:

Gloin ha dit...

Jur..... De moment sembla que te una pinta molt bona!!

Gràficament molt fi i net, com dius.

La zona de mar, amb les ombres i les transparències de l'aigua són increïbles i amb unes aigues super cristalines (mes fals que la ostia i més en meitat d'una guerra), però mola i m'encanta!!!

Quan surt!!!!!???????'

Wisdoom7 ha dit...

Nomes dire k a mi em convenç, i k trobo k esta kurrat graficament k ja sabeu k per mi es importantissim; pos eso a veure k tal kuan surti !!!