dimecres, 14 de maig del 2008

Stalker: cosplay a Chernobyl

Stalker és un joc que va crear una atmosfera bastant trista i desoladora. Si no coneixeu Stalker podeu trobar més informació al post que vaig fer al meu blog l'any passat.
Uns frikis han volgut fer-li un homenatge i han fet unes partides d'airsoft juntament amb un cosplay bastant currat a la pròpia Chernobyl. El resultat és impressionant, a part de que algunes de les fotos són molt bones: el cel ennuvolat, camins plens de fang i aquesta vegetació tan irregular característica. Aquí us deixo amb les fotos, no hi ha nenes barely legal, però també molen XD



















Podeu veure més imatges en aquesta web.

4 comentaris:

Wavedrive ha dit...

quina passada!!! m'encanta. el millor post que has fet mai. kudos per tu.
les fotos son boníssimes, i la primera és la millor de totes. és el joc tal qual. visca les caputxes. m'ha faltat veure alguna foto amb la guitarra, pero bueno es perdona! kins super frikis!
visca Україна!!!!!

i ara ve el comentari negatiu. ja veuràs com akest post no tindrà ni la meitat de posts que el de les zorres o el del real madrid. Diem que no som casuals pero en realitat ho som més que ningú.

Gloin ha dit...

Que per mi no quedi.

Al Stalker no hi he jugat, per tant les meves opinions es basen únicament en la pura observació de les fotos.... i realment són increïbles!!!

M’encanta la última, és una passada i amb gran definició!!!
La de les mascaretes de gas em recorda al Rainbow XDDD

Bueno només recordar que no som casuals ni poc!!!

PD:Quan comprem la Wii!!!????

Gotcha ha dit...

Wavedrive ha dit...

i ara ve el comentari negatiu. ja veuràs com akest post no tindrà ni la meitat de posts que el de les zorres o el del real madrid. Diem que no som casuals pero en realitat ho som més que ningú.

És la trista realitat XDDDD
Però ja hi estic acostumat, a millors posts menys comentaris.

The Anvil of Crom ha dit...

NUCLEAR MELTDOWN