dilluns, 14 d’abril del 2008

Clàssics Vol. III

Ara toca una mica de Playstation, un dels noms més coneguts en tot el món, agradi o no.


Que dir d'aquest joc tan mític? Potser serà casual, però més iwal. M'encanta i va marcar època.



Possiblement el millor shoot em up per PSX. Gran música i ambientació.



Dedicat a Gloin i a Gotcha. Ara que m'hi fixo, he posat mil jocs d'Square XDD



L'alternativa a Tekken tenia un nom: Soul Edge. Si és namco es bó.



El millor beat em up 2D de Playstation? Per mi si.



Va ser una de les grans sorpreses. S'ha de reconexier que el joc era original i complet.



Aquest l'he posat perquè m'agrada XD Visca els jocs per torns.



La pitjor portada de la història per un dels millors jocs de tots els temps. Gràcies americans.



El primer joc de PSX va resultar ser una perfecte conversió de la recreativa. Bakalao r00lz.
Aquest joc va vendre mil consoles, una d'elles la meva. El seu rival era el Daytona USA de Saturn. I així els va anar.



Dedicat a antena 3.



Un cop més Namco/Playstation humiliaven a Sega i el seu Virtua Fighter. No hi havia color.



L'últim Tekken de Playstation 1 exprimia al màxim les possibilitats de la consola, feia servir gràfics en alta resolució a costa de perdre frames per segon.



El XL i el 3 eren millors, pero aquest va ser el primer, mític i sobretot original; era l'F-Zero de la nova generació. Tota la saga amb músiques de grups i DJs de renom. Es devien gastar una pasta en les llicències.


I per últim un dels meus jocs preferits i més jugats. Control, gràfics al límit de la Play, músiques... Quin gran joc joder XD

5 comentaris:

Gotcha ha dit...

Una gran recopilació de jocs, la psx va ser la digna successora de la SNES, totes les 3rd parties que curraven per Nintendo van passar-se a Sony i el resultat és evident. En RPGs va escombrar totalment, destaco dels que has posat el Parasite Eve, sense desmerèixer el FF VII, tot i que el IX el va superar en la meva opinió.
Els altres jocs que destacaria serien Einhander, Resident Evil i el Metal Gear Solid.
En quant a altres jocs menys coneguts no voldria oblidar la saga Kagero, els Front Mission i el Chrono Cross.

P.D.: Molt bo el comentari Ridge Racer vs Daytona USA XD

Gloin ha dit...

Molt bé ja estem arribant a les consoles de tercera generació!!!

Em sembla molt encertat el comentari de que la PSX es la nova super, ja que realment els jocs eren de llarg lo millor de la època, i fins i tot alguns encara ho son!! XDD

La selecció es realment espectacular, en dues paraules IM-PRESIONANTE !!!

Jo personalment trobo a faltar el BRIGANDINE !!!
Si el RE es la pitjor portada del millor joc, el BRIGANDINE es el millor joc d’estratègia per torns de la història, i el més desconegut del vell continent, simplement INDIGNANT, felicito de nou les companyies que importen jocs, com sempre trien lo millor !!! "Hijos de puta" .
Seguint amb el símil SuperNinendo, el BRIGANDINE és el ACT REISER de la PSX.

Felicitats a tots per haver pogut disfrutar d’aquestes petites joies, i no fa tant de temps!! Quines campanes tant ben invertides XP

PD: Gràcies per recordar-vos del Parasite Eve, un altre gran oblidat de la Europa moderna!!! Merda moto oli!!!

Anònim ha dit...

Nens, em falta el Poy Poy 2 i no oblideu del comandament espectacular de la play 1 ni de que va ser la primera cosa piratejable que vam tenir a les mans.

Quins temps...

Wisdoom7 ha dit...

Joder joder m'encanta!!!!
i molt ben dit sobre les campanes de l'hora de pati de l'institut kins grans anys!! per mi un dels mes recordats sempre sera Bushido Blade XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
el wavedrive ja sap perkeXDDDDDDDDD i com no el GT des d'aleshores k no he deixat de jugar a jocs de cotxes en consola; facil tot el k no he pogut encara!! fer en realitat am els meus vehicles XDDDDDDDDDDDDDDD
Excelent post!!!

Wavedrive ha dit...

jo la primera cosa piratejable que vaig tenir va ser precisament el meu primer trasto de videojocs. Estic parlant del meu anyorat MSX i els seus jocs de cinta de cassete fàcilment copiables.
Per no parlar després amb el pc i els diskettes...
l'expresió "software original" no està en el meu diccionari.