diumenge, 29 de març del 2009

WoW

Fa uns dies vaig cometre l'error més gran de la meva vida: Vaig acceptar el 10-day trial del World of Warcraft...i hi he caigut de quatre grapes. El trial té un límit de nivell 20 (al que he arribat jugant 18 hores durant 2 dies) i al no poder avançar m'he començat a pujar per les parets de casa.

Evidentment, demà vaig cagant llets al fnac a comprarme tot el kit nerd per no sortir a fora mai més, i és que els cabrons de Blizzard ja s'ho han montat bé perque t'enganxis com un malalt mentres els hi pagues els ferraris.

Si l'original ja tenia lo seu d'adictiu (hi vaig jugar poc temps i no em van enredar), amb la última expansió ja és muelte total. M'intento convènçer de que em podré controlar, de que tornaré a veure la llum del sol algun dia, però no les tinc totes la veritat. Perque vols veure la llum de dia quan tens la de Kalimdor?

En realitat ja sabia que un dia pringaria, però ho he anat postposant amb excuses com "espera't a que surtin les expansions i així no has de tornar a començar cada cop" o "s'ha de pagar, sudant". Suposo que el WoW és una d'aquestes experiències que qualsevol amant dels videojocs ha de viure al menys un cop, encara que sigui per veure tot el món enorme, i negar-se a això és negar-se a un mateix.

Crec que ara és el millor moment, ja que el joc està en el seu punt màxim, té una burrada de contingut, molts users, i probablement ja no treguin més expansions sino que facin el WoW2 directament. Suposo que és com la última oportunitat de disfrutar el joc abans de que els gràfics començin a fer fàstic i tot es quedi antiquat a la espera d'un successor.

El que si que tinc clar és que quan la viciada arribi a l'absurd a lo "inverteixo un mes de la meva vida per aconseguir una espasa que fa 3 punts de mal més", a l'estil Ferrer o Keke, tallaré d'arrel. Ja ho he fet amb altres jocs, i ho faré amb aquest també. Si no ho aconsegueixo, podeu venir a fotre'm un tret.

En fi, que passarà el que hagi de passar. Ja m'he despedit d'amics i familia, he escrit un testament per si la palmo i ningú s'entera fins al cap de dos mesos, i a part de preguntar si algú s'anima a entrar al WoW i així començar els dos a la vegada, només em queda dir una cosa:

FOR THE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORDEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


3 comentaris:

Gotcha ha dit...

Jo passo de jocs online, no només t'absorveixen massa, sinó que et perds la resta de jocs i ara mateix estem en una de les millors èpoques de jocs de la història. El WoW té el rollo de ser de Blizzard i no dubto que deu ser un bon joc, una mica massa casual, però un bon joc en definitiva. Però igualment prefereixo esperar a Starcraft 2 o Diablo 3, encara que siguin segles. Mentres, podem anar disfrutant de Dawn of War 2 per exemple, que en definitiva l'han transformat en un Diablo, però amb Squads, al menys en la campanya :)

oisinito ha dit...

Bueno continuaré jugant a tot lo que surti, està clar, i quan tinguem starcraft 2 o diablo 3, el wow morirà a l'instant. El dawn of war 2 pinta bé, però no tinc prou PC de moment.

Lo del wow en realitat és per viure'l abans de que mori, i després passar a una altra cosa.

Wavedrive ha dit...

t'entenc pefectament. m'hagues passat igual, per aixo mai he volgut provar-ho. al contrari que el gotcha, per mi els onlines son els que més m'agraden, pero tenen l'inconvenient que requereixen massa temps i no es algo del que dispossi gaire. tinc assumit que jugui al joc que jugui mai seré un dels millors del server, pero en fi, faig el que puc. de totes maneres ara estic sobrevisquen amb el que trobo fins que surti el diablo three :)