diumenge, 2 de març del 2008

Clàssics Vol. I

Començo una nova sèrie de no gaires posts, on penjaré caràtules de jocs mítics com aquests:



Another World i Flashback. Dos jocs amb guió de pel·lícula.



Monkey Island va marcar un canvi en les aventures gràfiques. Indiana Jones and the fate of Atlantis es probablement la millor aventura gràfica de la història.



El divertit F29 Retaliator i la llegenda Prince of Persia. Molt poca gent no coneix aquest joc.



Shadowlands és el millor RPG que he jugat en PC. I el Lotus... XD Visca la velocitat.



Lemmings també va tenir el seu moment de glòria. Microprose F1 Grand Prix va suposar un abans i un després en el gènere dels jocs de cotxes.



Shadow of the Beast és un dels jocs més mítics per els entesos dels jocs. El problema es que nomès va sortir per Amiga, i no tothom tenia un Amiga i molt menys en aquest pais. Anys més tard va sortir per màquines de 8 bits, pero no era el mateix.

4 comentaris:

Macarrito ha dit...

Jejeje,jo soc un dels pocs afortunats de tenir un shadow of the beast per l'amiga 500,jejeje.DMA design games...
Allo eran jocs de veritat per estar hores i hores...Algu s'enrecorda del Blood Money?

Gotcha ha dit...

L'another world i el Flashback em van semblar una passada en el seu moment, recordo sobretot el mal rollo que donaven, la sensació d'estar perdut i putejat estava molt currada.
També m'encanta el Prince of persia, un joc de dificultat infernal, però molt adictiu i amb bones animacions.
De la resta poc puc dir, l'únic que he pogut tastar i molt tard va ser l'Indiana Jones que era una passada, però és una època dels jocs de PC que em vaig perdre.

Gloin ha dit...

Joder tiuuussssss!!! Ja no recordava els merevellosos jocs anics!!! XDD

Sens dubte el Flash Back i el Indy son realment espectaculars, jo hi afegiria per aixó el prehistoric, un altre joc mitic.

De totes meneres hauriem de fer una seccio de minijuegos amb els classics i que la penya envi sms per descarregarlos!!!

Salut gays!!

Godanu ha dit...

Doncs no és mala idea lo dels sms. Potser podem fer alguna pela... o no. Jo em quedo amb el flash back i cap altre.