dilluns, 29 de setembre del 2008

La moto que mai veurem










Si ahir us ensenyava un friki del Halo 3 avui us presento una enginyeria friki de Ferrari. Els de Maranello mai de la vida es posaran a fer motos, segur, però s'agreeix que algú es curri un disseny en honor a Enzo Ferrari.

Segons la meva modesta opinió crec, tot i l'esforç que han fet, que la moto de les imatges mai sortiria d'una fàbrica de Ferrari. Hi ha detalls i formes que mai farien, tota ella seria diferent, n'estic convençut. Tot i així, haig de reconèixer que em fot trempar veure el Cavallino Rampante sobre fons vermell i amb 2 rodes; mai m'ho havia plantejat sinceramet.

Però tot i saber que aquest disseny mai portaria la firma italiana en canvi és molt possible que el motor i les prestacions d'aquesta moto sí. Aquest motor (si existís) seria un recomposició del V12 de l'Enzo passat a V4. A més a més, amb una pantalla tàctil sobre el dipòsit (que no sé pas on l'han fotut perquè no el veig...) es controlen els reglatges del motor, de la suspensió, el GPS, etc...
Si voleu veure més fotos us deixo l'enllaç de Glinik. Cal reconèixer que fa patxoca.

3 comentaris:

Gotcha ha dit...

Joer, el tio que l'ha dissenyat es debia veure Akira, va fer copy paste i li va enganxar un cavall xDDDD
Si em llegeix volia recordar-li que Akira és de l'any 1988 xDDD

P.D.: Kanedaaaa, AYUUUDAAAAME!!!

Gloin ha dit...

A veure, si vas per la autopista i veus pel retrovisor una cosa vermella que s'acosta a tota llet, ja saps que es un Ferrari, i es comences a morir de gust, i si a sobre es una cosa rara com una moto, ha de ser la ostia veure la cara del tio que t'adalanta amb una moto de del 88, que a sobre deu tenir 2090348039 cavalls.

M'encanta perque la moto es super minimalista!!!

Forza Ferrari!!!
Muerte al negro i al FRENANDO Alonso, que torni Eddie Irvine!!!

Wavedrive ha dit...

jo odio ferrari, al BR massa i sobretot al negre.
la pantalla tàctil és necessaria pq estan de moda.
lo millor de tot es que aquesta moto no te vidre per parar l'aire, deu ser super cómode de pilotar a 300KM/H.