dissabte, 27 de setembre del 2008

Lego+molta pasta+poca feina=portaavions Lego


Sí gent; el que veieu a la foto és un portaavions fet amb 200.000 peces de Lego. Concretament és una rèplica del portaavions Harry S Truman. Pesa quasi 160 Kg., porta llums de veritat i elevadors i radars que es mouen. I ojo, el paio s'ha gastat 20.000 $ en peces de Lego. Aquí us deixo l'enllaç perquè, si en teniu ganes, pogueu veure més fotos.

Jo de petit era més de TENTE que no pas de Lego, però quan veig aquestes coses haig de reconèixer que em cau la baba; m'havia passat tantes hores amb el Tente intentant construir l'Arcadia del Capità Harlock... I això que les peces eren verdes, blanques i vermelles... Quanta imaginació!

2 comentaris:

Wavedrive ha dit...

a mi tb m'encantava muntar coses, però jo era de Lego 100%.

Gotcha ha dit...

Jo també m'enrecordo que intentava fer l'Arcadia al cole, però com eres un cabron quan eres petit ens haviem de barallar per les peces xDDD
El portaavions és una passada, no vull saber quan va trigar a construir-lo. Ara es pot animar a reconstruir la batalla de Pearl Harbor a la mateixa escala, segur que amb 1M de $ ho pot fer xDDD