dilluns, 29 de setembre del 2008

Me quiero forrar: Crysis Warhead

Crytek va fer el Crysis, un joc extraordinari en tots els aspectes excepte en la duració, que era francament curt. Ara ens arriba Crysis Warhead, una història paralela a la del Crysis (personalment m'agrada més la primera història).
Les mateixes virtuts i els mateixos errors del joc original, es a dir, bons gràfics (més optimitzats, potser va més suau i tot), excel.lent só (recordem que el Crysis per mi tenia el millor doblatge de la història), bon gameplay i -altre cop- una duració de pena. Jo diria que fins i tot dura menys que la primera part.
El resum és que en comptes de currar-s'ho i fer un joc més llarg i complet, han preferit treure 3 jocs (sí 3, el tercer és el joc multijugador que es preveu un fracàs) a preu d'or.
Això no treu que el joc sigui altament recomanable de jugar (que no de comprar, doncs 6-7 hores de joc no compensen el que val).

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

4 comentaris:

Godanu ha dit...

Jo no he jugat al Crysis, però en general, trobo que això de fer 3 trossos d'un sol joc és patètic.
La última imatge que has posat és molt bona, em fan venir ganes de pilotar el tanc o l'helicòpter.XD

Gotcha ha dit...

Segons diuen és bastant curt el Warhead, per això costa 25€. El que no sabia és això del multiplayer. Tens tota la raó, fracasarà el multi, més que res perquè és una puta basura xD
De totes maneres hi jugaré mentres es decideixen a treure un parche per l'Stalker Clear Sky :P

Gloin ha dit...

Cagun l'ou, jo que m'el volia comprar per jugar on-line....

En fi reconec que jo b hi jugare, ja que el joc és increible i juntament amb el Rainbow six 2 i el Call of Duty 4 els jocs del any!!

Anònim ha dit...

Ei! jo me'l vaig comprar per 23 eurus i he jugat bastant més de 6 hores i no me l'he passat encara. És l'avantage de ser dolent...

Però me'l vaig comprar per l'online i encara no l'he provat, quan ho faci us explico.