dilluns, 21 de gener del 2008

19-01-08 photo selection

Un petit resum de dissabte a la nit, amb l'excusa de l'aniversari de cert individu, es van reunir uns quants que no són casuals (o si més no, els agradaria no ser-ho XDDD). Algunes fotos han sortit malament, no se com va poder passar que en algunes no hi surti cap de nosaltres :P
En fi, ja ni recordava una reunió de tanta gent, jo al menys m'ho vaig passar molt bé, espero que es repeteixi més sovint, encara que al final molts ni recordeu la meitat de la nit XDDD
















5 comentaris:

Wavedrive ha dit...

jeje grans fotos :) si es ke el bàsic es una garantia!!!! és lu milló!!!!
felicitats!

Gloin ha dit...

Si si si !!! quines grans fotos i quina gran festa!!! Felicitats de nou gotcha, quan fas els 29? XDDD

En fi, només comentar que en la primera foto sortiu els 2 rollo intelectual i casual que fa por!!
Per la resta de fotos... en Godanu es un pintes... jo faig pena, però sens dubte les 4 últimes fotos estan molt aconseguides i salven la nit XDDDD
Salut !!!

Wisdoom7 ha dit...

Kines grans fotos!!!! XDDDDDDDDDDDDD
i kina gran festa XDDDDDDDD
de puta mare!!!!

Godanu ha dit...

Ja, ja, ja! Quina tropa... m'encanta! A veure quan ho repetim perquè de veritat que va valdre molt la pena, m'ho vaig passar de conya. A més a més, aquell raconet del Bàsic semblava que fos nostre. Ahí, Ahí, marcant territori i observant a les mamell... vui dir a les famelles.
PD: Qui és el proxim en fer anys? El pintes del Godanu els fa el 22 de Març però em va sembla sentir que el pintes del Gloin els feia a principis de març. XDDDD

The Anvil of Crom ha dit...

XDDDDDDD
ALLÀ ON HI SOM NOSALTRES ESTÀ LA FESTA!