dilluns, 28 de gener del 2008

Hellgate: London

Aka Diablo 3. Sí, perquè és el joc que tots els fans del diablo esperàvem.
Partint de la base que és dels creadors de Diablo 1 / 2, he de reconeixer que la demo em va decepcionar. Greu error per part meva jutjar el joc nomès per una demo, ja que després de jugar-lo durant hores, he entés perquè aquest joc s'està venent com xurrus.





Gràfics, só, ambientació, història... tot recorda al mític Diablo, però en temps futurs i caòtics. Un gran joc. Digne de la llegendària saga Diablo. No cal parlar més, nomès proveu-lo ;)
I si no us agrada, "bueno pues os jodeis hijos de la gran puta, me follo a un canario brasileño"





P.D: Sí, el control definitivament és bó.

5 comentaris:

Gotcha ha dit...

La veritat és que la demo va ser una decepció tant gran que no l'ha tornat a provar ni el meu germà que n'era fanàtic XDDD
Jo havia pensat de donar-li una oportunitat quan haguessin sortit uns quants patchs, però si dius que val la pena, pot ser joc ideal per jugar en una xarxa de pcs ;)

Anònim ha dit...

I TOLD YOU MOTHERFUCKERS !!!
En los comentarios de revistas y webos lo ponen bastante verde, pero la realidad es que no pinta mal, de hecho los amantes de estos juegos valoramos sobretodo el entorno o ambientación, ademan de todos aquellos parametros que facilitan el juego para avanzar sin parar dentro de unas posibilidades medianamente amplias. Y todo esto lo digo sin haber jugado, porque opinar es gratis y si es sin saber de que hablas pues mejor.

GLINGOROTH ha dit...

pues que jodio el de las mayusculas

Godanu ha dit...

Jo no crec que hi jugui amb el meu portatil, ja m'agradaria...
Sobre lo d'opinar d'un joc només havent provat la "demo" sempre passa que després et pots emportar sorpreses positives, com en aquest cas, o negatives.
Sobre lo d'opinar d'un "joc" sense haver-hi jugat no teu preu. Master-Card. Sí, sí, és gratis i inútil.XD

Gotcha ha dit...

Retiro la meva opinió al saber que el joc no té LAN, em sembla una vergonya molt gran, aquest joc no és digne de succeïr el gran diablo 2, no se en que collons estaven pensant quan el van fer perquè l'han cagat en tants sentits i els jugadors estan tant decepcionats que si algun dia els seus ex-companys de Blizzard fan el Diablo 3 em sembla que el puto Bill Roper s'endurà el owned de la seva vida XD