dilluns, 21 de gener del 2008

PARLAM AN CATALA

M'he quedat esgarrifat quan he llegit la notícia de que un grup terrorista islàmic volia atemptar en la ciutat de Barcelona... I després diuen que som racistes... fills de la gran puta. Encara no puc entendre com hi ha gent que els hi obre la porta al nostre pais. Clar que si Catalunya no formés part d'espanya això segur que no s'haguès produït. Veniu, veniu, integració, diversitat de cultures, diuen... Ja! i una merda. Que no tots son terroristes? Cert, SON PITJORS; obrint els seus negocis, construint les seves mesquites... No solsament el català cada cop es parla menys... sinó que acabarem parlant àrab!!
Una companya de feina que viu en el Raval em comentava que volien construir una mesquita allà prop on viu... Es va fer una votació i tots els veins van votar que no. Doncs bé, un bon dia es va trobar en que, de la nit al dia, la van fer!!
Ja ni ha prou. Espero que la gent obri els ulls.

Signat: Josep Anglada XD

2 comentaris:

Gotcha ha dit...

Realment el terrorisme no m'importa gaire, és una puta merda, però per desgràcia és una excusa per despistar-nos dels problemes greus de debò i que foten a tothom. Així funcionen les coses, uns desgraciats fan un enorme favor als més poderosos. En fi, que els donguin pel cul a tots.

Godanu ha dit...

Sóc de l'opinió del Gotcha; que els donin pel cul a tots. Quan vaig llegir la noticia també vaig al·lucinar. El que passa, encara que sembli un topic, és que per culpa d'uns quants els posem tots al mateix sac. La veritat és que de gent dolenta i filla de la gran puta n'hi ha aquí i a tot arreu. Execution is the solution! XD