dijous, 3 de gener del 2008

Mi verdad: Resum '07 FPS

L'experiència m'ha ensenyat a ser breu en els comentaris, encara que hagi de sacrificar la comprensió del mateix :P

De tots els FPS que he jugat en l'any 2007 i que m'he passat, paso a classificar-los amb un breu comentari.

1 - Call of Duty 4 - Modern Warfare: La millor ambientació que he vist en un joc. Et fa sentir realment que estàs en la guerra. I amb això ja esta dit tot. També és d'agraïr la varietat en les fases. Però com no hi ha res perfecte, aquest joc falla en la durada. Un dels més curts de la història. Pero s'ha de jugar. De debó.






2 - Crysis: Tot i ser curt i requerir un equip atòmic, és un excel.lent joc. Un joc avançat al seu temps. Hi ha moltes coses a destacar, pero una de les que em va sorprendre es la traducció de les veus. Per fi un joc es tracta amb respecte en aquest tema, digne d'escoltar.






3 - Tom Clancy's Rainbow Six Vegas: Gràficament apestós, pero un dels millors gameplay de tots els jocs comentats. Valoro molt que els companys no siguin surnormals.






4 - STALKER: Shadow of Chernobyl: Un dels meus preferits. Bona historia, llarga duració, bo en ambientació... llàstima dels bugs.






5 - F.E.A.R. Extraction Point: Ja té temps, pero em va agradar. El tema aquest de paranormal en un FPS és original i no desentonava. Un joc decent per portar el segell de SIERRA -.-






6 - Bioshock: Bo en duració i ambientació. Però personalment no m'agrada gens el sistema d'armes prehistòriques i encara menys els enemics, que són els més lletjos que he vist en temps. Els bugs tampoc ajuden.






7 - Prey: No recordo si el vaig jugar a principis d'any, o en el 2006. En qualsevol cas, el indio de los cojones no convenç. Un 0 en varietat, tot i que el joc té coses que molen, com uns gràfics decents.




-


Millors gràfics: Crysis. Amb l'equip adecuat no hi ha res que el superi.

Millor ambientació: Call of Duty 4 - Modern Warfare.

Millor gameplay: Tom Clancy's Rainbow Six Vegas: M'encanta això d'amagar-se i disparar.

Millor só: Crysis. Sobretot pel doblatge.

Joc més curt: Call of Duty 4 - Modern Warfare.

Joc més difícil: Realment cap ho és, pero potser STALKER: Shadow of Chernobyl.

La sorpresa: Call of Duty 4 - Modern Warfare. Simplement un joc del que no m'esperava res.

La decepció: Crysis. Pensava que seria un punt d'inflexió en el món dels jocs, després d'haver vist les imatges en la fase beta i tal... Pero malauradament per poder jugar amb la qualitat necesaria com per ser la sorpresa de la década, es necessita un equip inexistent fins al moment... A més és més curt del que hauria de ser.


P.D. No he inclòs grans jocs com Gears of War o Unreal Tournament 3 pq el primer no és un pur FPS i el segon és 100% multijugador.

1 comentari:

Anònim ha dit...

El call of duty a mi tb em va sorprendre sobretot despres del 3 que va ser una merda com un piano.El crysis el vaig probar a casa el vili i em va molar pero...potser si hi hagues jugat mes....En tot cas bon ranking!!!