dimecres, 30 de gener del 2008

Thank you "Toot-tone"

Aquest artilugi crec que faria un gran favor a molts dels que escrivim aquest blog (no diré noms concrets per no ferir sensibilitats però jo passo de sensibilitats i reconec que em seria d'utilitat...XD). La pega, potser, és el lloc de col·locació però sort que ve autolubricat de fàbrica, que ja és molt!
En fi, mireu per vosaltres mateixos l'invent i opineu, però crec que tindria mercat. Ja intentaré assebentar-me de preus i stocks per si algú de vosaltres estar interessat. XDD
Sólo relájese y déjelo "reventar"! M'encanta!



3 comentaris:

Gotcha ha dit...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
A més d'un li aniria molt bé, però els que escriuen en aquest blog no crec que estiguin interessats en dissimular-ho XDDD

P.D.: a mi no em serveix, soc més de rots xD

Wavedrive ha dit...

ja tenim regal d'aniversari pel boada :)

Anònim ha dit...

SI SI SI !!!

Per fi un invent imprecindible!!

Però després de pensar-ho molt bé, em sembla que he dicidit putejar-vos molt més, el Mustang del Vallès no es guarda res!!!

En fi com deia aquell: "Cosa dolenta fora del ventre"

De totes maneres i referent al video, l'escena de la oficina potser si que serveix, però en un restaurant el tiu hauria d'havar'se posat a riure com un cabron, en tot cas jo sóc més com el colega que puteja als amics, en resum que si m'ho voleu regalar ja sebeu que us espera, A TRAICIÓ!!!

He pensat que als "bloggers" us mola l'invent no pel soroll sino pel fet de posar-lo XDD!!!

PD: Fer servir la paraula "blogger" es de Casuals??????