dimarts, 5 de febrer del 2008

Aneu amb compte amb les radials que mosseguen!!!

-Doncs res,avui m'he destapat una mica tot l'envenatge i m'he fet unes fotos per dedicarvos-les:







-Encara el tinc molt inflat i botorut,pero weno...que hi farem.De moment m'han dit que puc estar fins a 2 mesos,espero que no perque ahir em van portar el casco nou i estic fins als collons d'estar aqui tancat.Enhorabona per anar al basic tant sovint,veig que n'apreneu,Lluis controla eh!!!que sino se'n van pel mal camí,jajajaja

4 comentaris:

Wavedrive ha dit...

Doncs sort que no et vas pillar cap dit.

Es veu un tall net.

Bueno unes vacances sempre van bé. Ja m'agradaria a mi... :)

Anònim ha dit...

Joder tiu no en sabia res de res!!!

Que vas fer nengggggggggg!!!!

Si un cas pel teu aniversari et conprarem unes botes de seguretat i un mitjons de cota de malla!!!

A part de aburrit i havert-he passat tots els jocs de la x box, estas mes o menys bé, no?

Ej ke, entre les radials i les cremades tiu , tu si k vas pel mal camí!!!!

Salut Maki!!!

Macarrito ha dit...

-Bueno cada dia haig d'anar a que m'ho vigilin perque no se m'infecti pero de moment be.Es una merda estar quiet aqui pero weno...que hi farem,paciencia.Ja podia haver picat mes endavant amb la puntera,jajaja.Ostres m'he pillat un joc mig RPG per la 360 que esta prou b,online per 4 i esta prou wapo,Kingdom under fire:Circle of doom.Per lo menos aixi ja estare entretingut una mica i tb el Collin McRae Dirt,jejeje.
Per cert suposo que nomes t'agradarien les vacances,perque lo del peu es una bona tocada d'ous eeeh,jajajaja
Au merci,a10

The Anvil of Crom ha dit...

JOOODEEER NEN!
Tío tendrás que dejar este curro pq es más chungo que hacer de actor en snuffmovies!
Ahora a recuperarse!!!
Ya haremos unos cubatillas en el santuario-bàsic cuando estés bien!!!