diumenge, 3 de febrer del 2008

Knight Rider 2008


Wueno aki tenim el nou cotxe fantastic, a mi personalment mencanta; pero tindra molts detractors i gent freak k no li molara. Des del meu punt de vista crec k l'utilitzen per k es mes barat i el podran destroçar trankilament i e mes te potencia sobrada uns 500 caballs per poder fer cualsevol cosa k se li demani com a vehicle d'altes prestacions, aixi k per mi de conya; no es un pontiac pero ford mustang sempre es garantia de velocitat i acceleracio. XDDDDDDDDDDDD

3 comentaris:

Macarrito ha dit...

-Ho sento pero jo soc un dels freaks,puristes,digue-ho com vulguis.Per a fer aquesta serie jo hagues triat alguna cosa mes clasica,mes senyor,o fins i tot una versio mes sencilla d'aquest mateix cotxe.Es que sembla un cotxe tuning de negre tret de a todo gas.Espero que per lo menos li treguin l'alero tuning com el que porten els Hyundai coupe,en alguns models que es veuen al video portava un de mes peque que esta millor y les llantes haurien de ser tambe mes normaletes que no es vegi tant la diferencia amb el fre de disc.Per una altre part,fa 25 anys 500 cavalls si que podien haver acollonit,avui en dia...suposo que a la serie li fotran alguna paranoia mes per fliparse.
Realment,fer-li un rentat de cara a un mite dels 80 es molt xungo.Potser ens sorpren gratament el producte final,tot es veure-ho....

Wavedrive ha dit...

osties doncs a mi m'ha encancantat tot. no m'esperava res d'aquesta sèrie, però després d'haver vist aquest video, he canviat d'opinió.
A més el cotxe m'encanta. prefereixo el mustang akest ke no pas el pontiac.
he dit.

Gotcha ha dit...

No m'acaba de fer el pes potser perquè el morro no és suficientment estilitzat i això és important per la llumeta vermella xD Igualment suposo que si és una minisèrie triomfarà bastant, jo votaria perquè fessin una peli.
De totes maneres si de veritat els estalvia pasta espero que destrossin el màxim de cotxes possibles XDDD