diumenge, 10 de febrer del 2008

Como Dios manda

3 comentaris:

Macarrito ha dit...

El Call of duty 2 amb teclat i ratolí,esta be,pero ja fa temps que hi ha gent que juga amb el cacharro aquest,jajajaja.En multiplayer es nota moooolt.Jo ara estic esperant per una tv 37",si pot ser fullHD a veure...

Gotcha ha dit...

És veritat, ja tarden a posar aquesta bandera a tot arreu XDDDDD
Fora conyes, no se, el trasto aquest deien que no anava gaire bé, el que haurien de fer és donar suport per mouse en una actualització, per teclat usb ja hi és, però em sembla que estan rallats amb que les partides online estiguin desigualades, així que no crec que ho facin fins la següent consola.

Shizu ha dit...

Oh, sou uns cracks! Quin gran blog que esteu organitzant. Soc un cas i ni m'hi havia fixa't ><. En fi, miraré de compensar-ho seguint-lo a diari. En quant al trasto aquest, es insultat que els de Microxoft hagin capat tant un port usb, amb això almenys sony es porta una mica millor... Macarrito, cuida aquest peu! Estic amb el Gloin, necessites una cota de malla!