dilluns, 6 d’octubre del 2008

Bugs futbolístics

Un dia de la passada festa major de l'Ametlla el gotcha i el seu germà m'explicaven 4 coses dels diferents videos de bugs futbolístics que corrien per internet. Aquest cap de setmana, per "casualitat" (i yo no soy casual), n'he trobat un força llarg on els jugadors en pateixen un darrera l'altre: porters que es fan autogols a saco, jugadors que patinen sobre la gespa metres i metres, altres que salten per rematar de cap una pilota que va fent tocs sobre el travesser, porters que fan tocs amb el cap "vacil·lant" al davanter fins que rebutja la pilota, jugadors que no paren de dir que "no" amb el cap, un altre que celebra un gol enmig del partit sense haver-se marcat cap gol, camps de gespa super super alta (sembla que jugui dins un llac fangós), davanters xutant amb la cama desencaixada, gols i porters "fantasmes" i un llarg etc de jugades surrealistes...
Per mi, el millor després del de la pilota botant sobre el travesser, veure el Ronaldo empalat enmig del poste d'una porteria.XD

4 comentaris:

Gotcha ha dit...

XDDDDDDDDDDDDDDD
Els meus favorits són els jugadors patinant o enterrats a la gespa xD

Wavedrive ha dit...

juaaaaaaaas és bonisim em pixo!
hi ha algunes pifiades que pasen a la vida real.

Gloin ha dit...

XDDDDDDDDDD

Fantastic!!!! Kins records de l'institut ehh Suki???
La Brujita Peion....

En fi reconec que el joc cada vegada fot mes pena, però el video és genial!!!

A mi m'encanta els que desecaixen la cama per xutar i també l'escena d'en Valdés atrevessant la xarxa... aquest segur que es el joc? XDDD

No em vull oblidar de les pilotes que atrevessen la penya!!!

Felicitats Godanu!!!


PD: El joc surt el mes que bé, ja vaig veure la propaganda al es tancas publicitaries del camp nou!!

Godanu ha dit...

Pel Gotcha: els que patinen també són molt bons.
Pel wavedrive: És veritat que algunes passen a la vida real; el que el porter saca i li foten gol desde mig camp crec que l'he vist, i el que hi ha mil jugadors dins l'area "despejant" la pilota i se l'acaba fotent el porter també. Inclús les cames desencaixades desgraciadament també (sobretot tíbies trencades).
Pel Gloin: Jo també em vaig fixar en la publicitat de les tanques. Quina puta pena. De fet el barça és un dels 7 equips de la lliga espanyola dels que han pogut tenir drets. De la premier només el Manchester.