dijous, 30 d’octubre del 2008

Maricas de los 80 (part 3)

Bé, jo també faré la meva aportació dins aquesta nova serie. El tema dels 80 m'encanta però lo de les maricones... XDDDD Són tan femenines...
La primera i última que poso avui (no crec que fagi més aportacions d'aquest tipus... us ho deixo per vosaltres) és la òstia: Tarzan boy, igual de machote com el que hem vist a les pel·lícules.XD.



I perquè us moriu de fàstic i censureu el blog per primera vegada a veure si teniu cullons de veure aquest video que us poso de regal. Foteu-vos. El pròxim cop us pensareu 2 vegades el fet de parlar de "locas" al blog.

1 comentari:

Wavedrive ha dit...

kin super clàssic XD i ke super gay. es un bujarrón kon todas las de la ley.

de l'altre video l'unic consol que tinc és que estic segur ke ja deuen ser tots morts d'un sidazo.