diumenge, 5 d’octubre del 2008

No m'ho crec


La foto que veieu és la portada i contraportada de l'últim número (setembre) de la prestigiosa revista nord americana Nature.
Segons diuen ells mateixos no se'n van adonar fins que van tenir la revista impresa a les mans. Quina falta de diàleg entre el departament de publicitat i la redacció, no?
Jo no m'ho crec de cap de les maneres: si us hi fixeu veureu que només canvia el color de la corbata del McCain (ojo que les arrugues del coll també hi són!!).


PD: Encara que no vingui al cas; tela el 6-1 del Barça-Atletic de Madrid d'ahir. Va sortir un partit rodó dels que fa temps que no es veuen.

3 comentaris:

Wavedrive ha dit...

jeje és una bona estratègia per vendre més exemplars.
Espero que sigui cert.
Visca el barça.

Gotcha ha dit...

Jo no veig gaire la diferència entre la portada o la contraportada, jo crec que més que res és l'angle d'inclinació del cap, que és diferent a cada foto i que a la primera encara no porten el micro a la pota xD

Gloin ha dit...

Força Barça, i a sobre per primera vegada els cullons de perikos ens ajuden!!1

Es molt fort lo de la portada, la veritat es que vendràn un moltissims exemplars, però supos que es quanyaràn una menciò especial a tots els zapings del pais!!!