dimecres, 8 d’octubre del 2008

Spaceships









Fa uns dies us ensenyava el disseny d'una moto Ferrari. Ahir parlàvem de la torre d'un km (deixant de banda els $). I és que a part d'interessar-me enormament el disseny arquitectònic i automobilístic (quan més futurista, tecnològic i de Sci-Fi millor) també m'agrada el disseny de "concept ships", en concret les naus espacials.
Fa uns mesos, a casa el gotcha, comentàvem tots els dissenys, en general,(personatges, entorns, edificis, galaxies, naus,...) creats en el joc Mass Effect. Realment una passada. El seu germà es va comprar l'edició coleccionista i porta un llibret on es veuen imatges i esbossos que per mi és ART en majúscules.
Avui, llegint la revista Wired he trobat una petita galeria d'imatges i algun enllaç interessant sobre aquest grandiós món dels "concept ships". Les imatges que us penjo són tretes d'aquesta galeria. I no us penseu que tot és fet en 3D (amb el 3D Studio, Maya, etc... per exemple); la segona imatge que veieu està feta ni més ni menys que amb photoshop. Impressionant.

PD: Haig de reconèixer, i em fa molta vergonya, que tinc el Mass Effect per estrenar. Però és que no sabeu el greu que em sap jugar en aquest joc amb una tele merdosa de 27" aproximadament, més vella que el cagar.

2 comentaris:

Wavedrive ha dit...

molen, pero n'he vist de millors.
sobre la tele, ara les full HD estan tirades de preu :)

Gotcha ha dit...

Amb el puto Spore dels collons vaig fer un cotxe que tenia una pinta semblant a les naus aquestes perquè els meus bitxos mutants se sentissin com al futur, això sí, en principi no volava xDDD

P.D.: Juga al Mass Effect encara que sigui amb aquesta tele, no t'arrepentiràs gens.