dimarts, 14 d’octubre del 2008

Fighter Jets

Fa uns dies penjava 4 fotos de "concept spaceships" i aprofitant el "conyàs" de desfile de diumenge passat(on per cert no van sortir els avions pel mal temps) vull recuperar un video del Top 10 d'avions de guerra segons el seu autor. Hi ha moments que són una canya: els Mig-29 anant cap per avall (minut 0:12) i el seu repostatge en l'aire (a partir del minut 0:22); tota la seqüència del Rafale (a partir del minut 2:18) i del Super Hornet (a partir del 2:48 és una passada veure les maniobres sobre el porta-avions); les piruetes del Super Flanker rus (a partir del 3:43), el dispar de l'Eurofighter Typhoon (4:21) i com la formació dels 4 F-22A Raptor es trenca per agafar posició (5:22). La música, a més a més, hi va clavada.
Tot i així, falta el meu avió preferit: el Harrier. Això d'aterrar i despegar en vertical m'encanta.
Espero que us agradi.




2 comentaris:

Gotcha ha dit...

A mi m'encanten l'F15E Strike Eagle, el Flanker i el F-22 Raptor, la maniobra de trencar la formació al final és una passada.
El Harrier sembla impossible que es pugui aixecar en vertical, la forma està bé, però és una mica rabassut xD

P.D.: Deus haver disfrutat amb l'Ace combat 6 xDDD

Wavedrive ha dit...

mai m'ha agradat el harrier. ni el nom ni la forma.
els meus preferits de sempre son el f-16 pilotat pel princep d'asturies XD, el f-15 i el f-14 (sí, el que pilotava tom cruise en top gun, pq el pilotava ell, no ho sabieu? ell pilota motos, avions, cotxes i ties bones)

al wisdam li encantaran els videos.